Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

farmville vs bonde!

Jag måste bara säga att Vanessa är hur söt som helst! Hon har börjat odla krasse hemma.  Istället för att gå in på facebook och skörda så gör hon det in real life! på hennes blogg. www.softilera.garben.se kan ni läsa hennes ointressanta liv, ;) nä skoja bara! hennes itressanta liv och krase odlingar. Snart kommer det en konsert hon ska vara på, kommer säkert va kul och läsa om hennes dag där nere. Kommer faktiskt åka med ner, men konserten får hon gå på själv med resten av hennes kompisar medans jag och Sara går runt och kollar!  i Hennes blogg får man även se hennes dåliga hår dagar och annat smått och gott!

GAMMAL BILD!

Mina läsares kommentarer
Postat av: vanessa!

haha! aw jajemän bonden själv! :D

dåliga hårdagar och ovärd blogg,välkommna! HAHA du är för jävla go!

2009-11-13 @ 15:07:33

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0