Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

diss!






Nu är det min tur att dissa! Och jag vill dissa vita jeans byxor ch vita stövlar!
Vita jeans är nog det fulaste som finns att sätta på sig. Vissa säger att det är fint på sommaren , men inte ens då är det snyggt! nej det är något jag aldrig skulle sätta på mig.  plus att man ser fetare ut i vita byxor.  det känns bara so 1829 och nu är det lixom 2009 snart 2010 då ska man bara inte ha det på dig!
och vita stövlar, hur snyggt är det egentligen? så fult!  det är så "melodifestivalen" aktigt som va lite modernt att ha 1990! Visst kommer äldre saker tillbaka nu, som stora galsögon,  mycket färg och blommor på käder. Men vill vi va gamla och klä ut oss till medeltida människor? klart vi inte vill!






sen ska jag hissa småmynt! i snart 2 år har jag sparat alla min asmåmynt jag samlat på mig. första gången jag tog alla småmynt så gick de pengar till en resa till grekland. förra sommaren tog jag pengarna igen och fick ihop 3000 och köpte mig en kamera! och nu igår när jag räknade dom så hade jag 1500 kr och då har jag bara sparat dom i några månader! det är så smart och det känns som att pengarna bara ploppar upp!





Mina läsares kommentarer
Postat av: maja

och vad kommer vi göra med dom pengarna nästa sommar? en resa kanske? tror så va :D <3

2009-11-10 @ 22:05:01

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0