Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

det går uppåt!

ja det går faktiskt uppåt för min blogg, mer läsare varje dag!

Idag vade vi visst sovmorgon.. men kom till skolan 1,5 timmar tidigare! ;D gjorde klart lite saker och sånt ! Så ganska bra att jag kom ändå! Sedan blev det engelska, matte b och historia! härligt härligt!

Har fått  fina komplimanger av mitt hår, men just nu tycker jag att det ser helfult ut. Inte så fint som det såg ut den dagen jag kippte mig!

har blivit helt beroende av darins låt , runaway!
så himla bra huh?
han är dock ganska söt !

Imorgon blir det att vara med min älskling maja. Hon är underbar! ♥
slutar 5 imorogn, ska va lite på högskola och kolla på något ! wird!

Vi hörs imrogon bloggen, blir nog ett videoinlägg då?!


Mina läsares kommentarer
Postat av: nathalie

darin börjar allt ta sig framåt med sin musik igen:)

2009-11-24 @ 19:47:53
URL: http://specialkind.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0