Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

cha cha alla carro-lovers!

Idag har jag och klassen varit på en föreläsning, hur långtråkigt som helst, bara massa äldre!!!
Jo förensten så skulle jag ju varit med Maja idag, men det va visst öppet hus på skolan och min mamma fyller 39 år idag, så vi ska ha en mysig sleep over imorogn istället!

Igår va jag och mamma och spann?  Typ ett spnningpass iaf, åhh va jobbigt det va! Sedan åkte jag hem till farfar och prata och sov där!  Känns som om farfar känner på sig att det har hänt något, jag menar , visst frågar farfar alltid vart Marcus är och hur han har det.. men denna gången frågade han hur det va med kärleken!!?

Som jag skrivit några gånfger så han vi dåligt internet, det är segt och vi får bara vara inne ett visst antal timmar per månad.. Och det roliga är att mamma tycket det är helt okej att jag går in och bloggar och sånt, men hon tycker inte att jag ska göra mass ovettigt som typ facebook.. Min mamma tycker alltså att blogga är viktigt? :D

ska försöka få i en video på vanessa idag, men får se om jag fixar det! för skoj skull asså, inget seriöst här!


gamal bild på mig, när vi höll på att flytta i april!

Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0