Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

bra början på veckan

skönt att tisdag snart är avklarad! fick sluta 1 timma tidigare idag, underbart!
passade på att åka till stan och hittade faktiskt 3 saker. tyvärr så har jag minneskortet hemma hos farfar så ni får se dom någon annan dag när jag är hos farfar. Ska nog dit snart någon dag, har bara 3 skor hos mig och  skor hos farfar så måste ändå dit!  pratade med farfar igår och han ska köpa ett fritidskort åt mig! det är skönt, slipper jag slänga ut 700 kr på det lixom!

köpte veckorevyn med, ska faktiskt börja preminumera på den!

agnes måste ju vara en av sveriges snyggaste?

Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0