Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

3 timmar sedan jag blogga..

Hade bara en lektion idag, jag och Sara fick hoppa över matten eftersom vi är lite för bar för våran klass..
vi gick ner på stan och kikade och tog en varm macka och en frapino, väldigt gott!!
det finns ett  läppglans som förstorar läpparna, på Kicks bl a finns det.  läpparna lixom svullnar och man får snygga läppar. Kostade runt 300 , men det är värt det!



usch, nu känner man verkligen att det börjar bli vinter. så jävla kallt! Tur att man har sina snygga uggs att gå i, Sara kallar det [aggs] låter snyggare än uggs!

nu ska jag hem till farfar, ska plugga lite och sedan åka iväg till körskolan vid 4!

dagen i morgon ser ut så här!


Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0