Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

vart och handlat

precis.. men bara lite granna ska ta det mesta imorgon då även granen ska köpas, om det nu finns i trollhättan någonstans! köpte en onödig choklad med, farfar och jag diskutera och kom fram till att jag faktiskt kan bli fet eftersom jag har dom anlagen på mammas sida, inte för att mamma är fet men mormor och mostar och de andra tantena i släkten är tjocka eller mulliga. Och varken jag eller farfar tycker att jag ska bli tjock , så vi slängde chokladen, min tandläkare blir ju gladare om jag inte äter godis!

Idag är det en vecka kvar tills jag har jullov och en vecka kvar tills jag och josefine ska åka på isbanan på torget, är det någon mer som vill åka med oss så släng upp en kommentar så fixar vi det!
och så är det en vecka och en dag kvar till vi (jag, Maja, Josefine, Bella, Erica, Fasten, Kp, Eric, Victor, Oscar , Einar, Anna , Michael, och en till som jag inte kommer ihåg namnet på, kan det vara Beckman kanske, hmm ingen aning) vi ska iaf till Josefines stuga och släppa loss! så jävla kul kommer det bli, det roligaste är nästan hur vi ska sova, 7 sängar! 2 dubbelsängar och 5 enkelsängar på 14 pers! lyckat!

nu kokar jag riktig tomtegröt igen, mummsigt! ska koka i 40 min från och med nu! blir perfekt till Idol finalen!

Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0