Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

ursäkta

men mitt internet har inte fungereat, det är nu jag sitter hos farfar som jag kan gå in och skriva lite.

idag så va jag och kollade på invigningen av den nya isbanan på torget i Trollhättan, den är typ jätteliten..  och helt oförberett så kommer amy diamond och sjunger,  alla småbarn bara skrek och klappa. hehe tog faktiskt lite kort och spela in, men det kan ni få se imorogn om ni är intresserad.

imorgon fyller min söta syster 6 år, så antagligen så ska jag fira henne lite, om jag inte behöver läsa lite inför svenska provet på tisdag.. hmm vad är vikigast min systers födelsedag eller mina betyg? hoppsan, blev visst mina betyg. kanske inte blir något födelsedagskalas iaf..

på torsdag ska jag till skövde och göteborg, ja på samma dag. ska handla julklappar!

nu ska jag sova. puss♥

Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0