Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

tränad!

Nu har jag tränat klart, blev mycket rumpa eftersom det är den jag vill få bort. Blev armar och mage med, vill få starkare armar eftersom jag inte har några armmuskler, och mage vill jag förbränna!

Så nu står jag och gör gröt, ska koka i 35 min till sen så ska sen ska det ätas :D

kan göra er besvika med att min nyårsklänning som jag skulle köpa nu va slut och sen den svarta fanns bara kvar i LARGE! och den ville jag ändå inte ha.. fan då!

hoppsan, tände att ljus vid 3 idag och nu bara sådär så kom jag på att jag inte hade släckt det, så när jag sprang så hade de precis börjat brinna i minchetten. Luktar rök som fan nu haha.

Åh nu börjar jag verkligen bli hungrig, ska bli så gott med gröt!!


Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0