Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

ska med bussen

Nu ska jag dra till stan, ska ju möta upp Maja och köpa present till Julia som fyller år!  Blir säkert att jag köper mer underkläder! Har ju köpt det 2 dagar i rad nu! men det sitter aldrig fel!
Ska ta bussen till Julia vid halv 6, ska hinna byta om med, ock göra mig iordning. Men det hinner jag , bor ju bara 1 min från resecentrum! 

kommer inte blogga mer idag! Kommer hem vid 23:00 och då ska jag duscha och sova! Bitchen Maja ska sova intill mig i natt. mysigt mysigt! Det gillar vi verkligen!



nu måste jag kila. puss

Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0