Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

se där ja..

Idag har jag haft idrott på morgonen, va faktiskt kul, handboll stod på spel! sedan va det samhällskunskap , men det vill jag inte ta upp, det va tråkigt och vi redovisade!
Kom precis hem från att vi i klassen har bowlat, kom sist men det är inget jag är förvånad över, det gör jag alltid!

så här kan det se ut i min speciella klass!
har så himla ont i mina fingrar efter klotena, dom är lixom bra men aa får skav?!

klockan 20.00 är det Idolfinalen mellan erik och kalle! det ska kollas!

vid 7 ska jag träffa en kompis, än så länge är det hemligt vad vi ska göra. jag men ar, vill ju inte att ni ska veta allt jag gör?!

sedare ikväll får ni reda på vad jag och kompisen ska göra!


Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0