Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

ONSDAG

idag hade jag faktiskt ingen tid alls för att blogga. mitt liv är ganska  stressigt. Direk när jag kom hem så ringer maja och vill träffa mig, så går ner till stan och träffar henne och senare kom Josefine.
Tog en sallad på salladsbar!

sedan blev det en frapino på espersso house!  jag och josefine bestämde att vi ska åka skridskor på isbanan den 18 december, så kom dit om ni vell se oss ;D

På kvällen så tränade jag en timma, det va verkligen behövligt! ska träna idag med !

ska öveningsköra idag också, så jävla grym är jag!

nu ska jag ha lektion, redovisade igår så det behöver jag inte göra idag som tur är..

Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0