Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

oj, hoppsan!!

ber så mycket om ursäkt för min dåliga uppdatering! Bler lite ändrade planer igår kväll också. Skulle ju på bio, men vi gjorde så att Maja och Josefine kom hem till mig och så pratade lite om.. Åt hemgjorda pizzamackor som kvällsmat och somnade gott sedan!

Idag så vaknade jag lite sent, men funkade ändå. jag josefine och maja tog bussen till vid kvart över 11. Fick köpt flees sulor till mina skor och en "bandlös bh" , en guldig sådan, med paljetter på. Ska ha den på nyår.

Nu är det också bestämmt vart nyår ska firas och det ska firas hos Wo ! Blir en härlig middag med fint folk!

Igår blev det julklappsleken hos mormor, kolla på videon hur ivriga det är för att få de paket de vill ha!


Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0