Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

min blogg går bara neråt!

♥Men jag kan förstå det, jag bloggar sällan och skriver om ovesentliga saker. Händer kanske inget speciellt roligt i mitt liv..
Men ska ändå försöka piffa upp den lite. 

Juste ja, ni ska få lite bilder från Josefinesstuga när vi var där!


jag , fasten och maja. Dom har typ 1 ruta var jag har.. 9 ruter helt själv, det är så det ska gå till, utklassning!



michael, fasten och eric, Tjuvläser dom vad Erik skriver? :O


jag och Maja sjunger Erik Grönwalls låt, Higher.



väldigt mycket kortspel blev det!


Här blir jag plågad med att diska, annars kanske man får smisk av Josefine, vilket hon har hotat alla andra med att de ska få!



Josefine med sin heta röv! Josefine du får skylla dig själv att din rumpa kommer in på både min och majas blogg !


- Viktor? Här får du mitt  ass i fejjan!




Vacker utsikt va?


Så ,det va ett fåtal bilder av alla bilder som togs!

Nu måste faktiskt jag hoppa in i duschen och sedan göra mig iordning. Ska gå ner till stan och köpa Lina underkläder till nyår och sen ska jag möta upp min farfar. Han kommer säkert bjuda mig på mat förhoppningsvis! Sedan ska jag iväg och träna. tar med mig datorn så bloggar säkert när jag är i stan!

Mina läsares kommentarer
Postat av: Nathalie

vad heter majas blogg? :)

2010-02-09 @ 20:26:33
Postat av: Joel

Skulle inte säga nej till att sätta på dig:)



het röv ! grr

2011-01-11 @ 02:08:15

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0