Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

lunch

har precis lunchat i skolan. Vet helt ärligt inte vad jag åt, inte ens mattanten visste det! Skolmaten har blivit så himla dåligt de sista årena, de lägger pengarna på andra saker som är värdelösa och inte maten i skolan. Hade utvecklingssamtal idag och klagade på maten enormt mycket och på lite andra saker, fast det är saker jag säger till mina näsmaste och inte till hela världen.

Men sen sak jag skulle vilja veta är typ vilka som läser min blogg, har varit inna ganka mycket på justpictureit.blogg.se och hon gjorde en likadan undersökning som jag ska göra. Ni behöver ju inte göra det, emn hade varit kul att veta vilka ni bloggläsare är. Så kan ni skriva lite vad ni vill att jag ska blogga om, kan vara allt mellan himmel och jord !

Snart ska jag ha matte, har verklig kommit efter så mycket . Men det löser sig!
ha det fint. ♥


Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0