Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

knäck-bakning pågår

just precis! Nu är granen klädd med ljus, kulor, hjärtan och röda glittersnören! Har även packeterat in de sista paketen som jag köpte idag. Dom ska bara läggas under granen, men det blir dagen innan julafton, då även julskinkan ska in i ugnen och kokas!

nu görs det knäck för andra gången , och nu ska det skållas sötmandel och sedan skära dom i små små bitar!

hoppas ni har det lika julmysigt som jag har det!



här får ni lite julmusik, riktigt bra låt på julen! Det enda är ju att Carola sjunger, henne gillar jag inte!

Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0