Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

JULLOV!

åh va skönt! snart klar med julklappslekspresenterna! ska bara spinga ner till stan och köpa en sak till!
packar förfullt, vet inte riktigt vad jag ska ta med mig än, känns som jag tar med mig hela garderoben! Ska ju som sagt till en en väns stuga i 3 dagar, känns skönt att åka bort lite med de bästa! På lördagen ska vi köra julklapps leken, vet ärligt inte vad det är för något.. Tar med mig kameran och 1 GB minneskort!  Kommer inte vara inne på datan och skiva något inlägg om ingen annan har med sig dator! Men mobilen finns med!
Min mobil har kommit i någon konstigt period vilket innebär att jag inte kan lyssna på musik, prata med någon, kan varken höra eller personen kan inte höra mig och mobilalarmet hörs inte. Och det med mobillarmet upptäckte jag imorses , vakna 35 minuter innan jag skulle vara iskolan, så alltså försov jag mig regält, 45 min!! fick slänga i mig frukost, ska jag vara ärligt åt jag halva frukosten när jag satt på toa! Smink och håret blev katastorf, men inget att göra åt, kom 2 minuter sent ..

Iskolan så lyssnade vi på kören, som sjunger något falskt.. Pratde med Fredrik som var överlycklig för att han skulle på klassfest haha.. Själv är jag överlycklig över att inte fest med mina klass kompisar, Kan man ha nåon mer töntig och ofrechare klass ? nja, tveksamt!

Nu måste jag iväg till stan och köpa *****, pusss!


Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0