Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

hörs nästa vecka!

Nu är det nog sista inlägget för denna veckan! på måndag skriver jag igen och lägger upp bilder ifrån helgen!
just nu väntar jag på att maja ska komma hit. Hon har haft pass i taekwondo för småbarn, och det slutar 7. sedan ska kon kolla lite vad jag ska ta med mig och så. om det blir en klänning eller något annat ur min garderob.

lite arg över att jag trodde att min  vecorevyn tidning skulle falla ner i brevlådan dena veckan! men det är visst typ runt den 22 december!!! jag premiunerar på den och får den några dagar innan den kommer till butiken..

nu ska jag ta en macka och lite te, och diska klart, och packa för den delen .





Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0