Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

HEMMA!

Skönt att vara hemma nu, känns att man varit ute och rest!, fötterna är helt ömma!

när vi ändå va i göteborg passade vi på att gå på jul på Liseberg, jättefint va det.
när vi va på väg ut från liseberg så såg vi deras isbana, jag höll på att dö av skratt. det va en kille i aknske 25 år åldern och han åkte skridskor, och han bara ramlade hela tiden! han tog tag i en sån där "stöd grej" men ramlade ändå! spelade in honom, men tror att videon är så lång så att den inte kan laddas upp :(





åh jag vill bara dit igen!

va ett par trevliga musikanter som spelade julmusik!






vi köpte massa julklappar, mest till mig! Det tråkiga detta året är att jag vet vad jag kommer få eftersom jag bestämt själv vad jag ska ha, men penagrna vet jag inte hur mycket det blir och det vill jag inte veta heller.
tänker inte säga vad jag ska få, det ska bli en överraskning ;D

Just nu kollar jag på mammas pojkar, sista avsnittet ju! Hoppas Bobby väljer Jane! vem hoppas du?



imorgon ska jag bowla, önska mig lycka till puss!


Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0