Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

HEMMA IGEN!

Nu är jag hemma efter helgens hålligång! Allt har vartit så himla kul och ångrar knappt ingen sekund, finns något undantag faktiskt! Men allt annat var jättekul! Blev mycket mys och vänskap!

I fredags åkte jag till Maja, där Victor hämtade oss på lördagen. På lördagen blev det handling inför de 3 dagarna och lite tårar och skratt och orolighet! Allt blir inte som man planerat, och när jag ändå skriver planerat så va det planerat att vi tjejer skulle sova ihop, men så sluta det inte ! Det sluta med att maja och bella sov, jag och Fasten och josefine victor och eric !! haha!

På söndagen blev det en lugnt dag, fick inte sovit direkt mycket på lördagsnatten. Spelade ganska mycket kort och spela twister igen, det kan ju jag säga att jag va duktig på!

Fick dock sovit mycket mer  i natt, somna som en stock helt ärligt!  Fast vaknade ett antal gånger av att Fasten snarka ;)

Och nu är jag hemma och ska ta det lugnt , gör knäck och får lite julkänsla!

Bilderna får ni se imorgon. <3

Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0