Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

hej hej

Maja gick precis till sin träning och snart ska jag gå till min. Va på stan och bytte ut min guldiga paljett bh till en bh med löstagbara band. Köpte även trosor i rosa och guldiga. sött! Köpte armband som passar till min nyårsklänning och passande örhängen i guld. Lägger ut bildr när jag kommer hem tänkte jag, för ni vill väl se? Tänkte väl det!

Nu ska jag iväg och träna! Imorogn blir det nog att dra till Skövde med farfar, inte bestämt mig än om jag vill..
nä, nu ska glssen in i frysen och jag ska träna istället!

Mina läsares kommentarer
Postat av: Just Picture It ?!

sv: familjen :)

2009-12-29 @ 18:11:52
URL: http://justpictureit.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0