Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

Ha en fortsatt god jul!

tänkte skriva lite nu när jag kollar på Kalle Anka och hans vänner Vi har redan delat ut alla julklappar. Fick vad jag ville ha, smink, dator, cykelsadel , pengar och hårvåedssaker.  Nu ska jag bara få mina julklappar av mamma och massas släckt med!

Och imorgon blir det mellandagsrea och bio med de bästa! Vi ska se, Alvin och gänget 2!



litet julbord med ägg, julskinka, köttbullar, revben, potatis och bruna bönor!



farfar fick en rakapparat av mig! han blev jätteglad! (:



ehm.. en okänd tomte kom också!


Mina läsares kommentarer
Postat av: Naima

Hejsan vännen !



Fin blogg =),Allt bra med dig ?

Jag vill gärna pressentera min blogg till dig där jag skriver mycket om smink & hustips, besvara alltid på frågorna angående smink & hud och har du frågor så finns svaret hos mig alltid :)



Kram // Naima ( www.naaimas.blogg.se )

2009-12-24 @ 18:50:03
URL: http://naaimas.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0