Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

GOTT NYTT ÅR!!

Har varit nere på stan och köpt hudfärdade knästrumpor som jag ska antagligen ha till min kölänning.
  Kommer absolut inte skirva mycklet idag, inte heller underdagen. Just nu väntar jag på att maten ska bli klar, sedan ska jag duscha och sånt och sedan dra mig till Wo där Maja också är. Köpte en parfym också, min är ju slut!

Igår va det jätte trevligt på sexpartyt! Köpte faktiste en grej ;) synd att vi va tvugna att åka hem så tidigt, redan vid 10, men hade inte kommit hem annars!!

Men ni får ha en så himla trevlig nyår, för det skka jag ha med mina favoriter! Hörs imorogn!

några bilder på mina nyinköpte trosor.


Mina läsares kommentarer
Postat av: Julia

Hihihihi vilka bustjejer ni är :D tack för trosorna hrm XD och de va jättekul att ni kom i onsdags! :D har väldigt fina bilder på er två ska ni veta ;) puss!

2010-01-02 @ 17:53:25

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0