Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

god morgon!

vaknade runt 10 idag, men gick inte upp förens 11.. Åt lite frukost och sen gick jag till stan för att kolla om det fanns en datorvästa till min dator.. logiskt! haha . Men det fanns bara fula! Och det vill jag inte ha någon..

Mamma är på väg hit för att hämta upp mig, sen ska vi till Överby köpcenter för att köpa en datorväska och mat till mig som jag ska äta hos mormor! Kan ju inte maten hon gör, är ju gluten i det mesta!

Tar med mig datorna och hoppas på att det finns internet där borta!



min syster fick en digitalkamera av  mig, hon börjar ju bli stor!


Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0