Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

god morgon bloggläsare!

Ligger nu i sängen och väntar på att maja ska ha tränat klart! Sådan hurtbulle är hon! Skulle med vilja vara sån, typ träna 9 gånger i veckan. Men lite för lat är jag. Måste hinna duscha med, innan hon kommer. Hon tycker jag är seg på att duscha, men det är jag inte. Bara lite kanske,men inget att klaga på ?

Ska förresten vi gå till stan och byta min paljett bh till en vanlig bh med löstagbara band. När jag hoppar åker paljett bh:n av och det känns inte så lyckat.

Imorgon ska jag antagligen till skövde och göteborg med farfar, en sådan tripp vi gjorde för ca en månadsen. Ska kolla efter en jacka och lite sånt. Och på kvällen blir det att åka hem till Julia på sexparty med massa dildos och grejer. Sånt kan behövas när man är singel. eller? Jodå!
 Jo julia fyller  ju år också så måste hitta någon present!
Nej jag och maja skulle träffas runt 11, 12 och nu är klockan en minut över 11 så jag hoppar in i duschen! För när maja kommer så ringer hon på klockan en gång och sedan går in, hon känner sig med andra ord hemma här! Och jag måste låsa när jag duschar så att ingen obekant kommer in !

puss


Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0