Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

god morgon

Sconesen blev jätte smuliga och inte alls goda. Idag slulle jag ju till Skövde, men väckarklockan ringde inte, och jag vaknade 09:24 och bussen gick 08:30. Så farfar hade redan promenerat hem igen! Surt asså. va så förbannad på mig själv, plus att jag tyckte synd om farfar! Men jag åkte hit istället. Ska snart iväg och åka bob med min lilla syster sen ska vi handla och sen äta tacos. mumms! ska träffa maja i stan senare och köpa present till Julia som fyller 17 år idag! ska bli enormt kul att åka dit. 

nu ska jag ta på mig tjocka kläder och åka iväg ! ha det fint i kylan!


Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0