Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

god kväll!

i går va jag på förmiddagen och kollade på den nya isbanan på torget, amy diamond va där och jag splade in och tog faktiskt lite  kort. har faktiskt aldrg gillat henne, men andra kanske gör. och så snäll som jag är så gör jag det för eran skull.

idag så fyllde ju min syster år, så åkte till henne och fick  mat och sedan kom andreas ( min halv bror) han är inte min halvbror egentligen men det har bara blivit så..  iaf.. han kom och så fikade vi, jag pappa, farfar och vendela. sen så va jag tvungen att gå, och andreas med, skulle plugga men blev att vi stog och snacka om killar och fest. fick hans nummer så blir nog fest på fredag! hääärligt!

imorgon ska jag ha ett svenska prov och sedan ska jag träffa maja efter att hon har varit hos tandläkaren.



där är vår fina nya isbana!


Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0