Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

GOD JUL ALLIHOPA!

Sovit gott? Det har jag!
Har precis ätit klart frukosten som bestod av te, macka och ägg! Fick även en litet bev i min stora julstrumpa med 500 kr i :D Fin morgon julklapp!

På morgonen fick jag ett sms av någon , god jul , stod det. Men min mobil är på lagning så jag har en lånemobil så länge där inga av mina kompisars nummer finns med. Så jag ska snart kolla upp vem som är gullig och skriver god jul till mig! Jasså, det va Johan Karlsson som skicka god jul!

Nu är jag själv i hela huset, farfar gick precis iväg till pappa för att passa min syster medans han tränar.

Gissa hur sugen jag är på att öppna alla julklappar? Dom ligger här brevid mig och aa.. men jag får hålla mig. Efter Kalle, då öppnas dom med glädje och lite sorg eftersom jag vet vad det är som ligger i dom. ( Har ju varit med och köpt dom och slagit in dom ).



Igår va jag och hoppade i snön, det smöade huuuur mycket som helst! ÄLSKAR DET! Gjorde snöänglar också!
Man måste ju faktiskt passa på nu när det är snö , för det är det ju bara en gång om året, kanske 2 om det är snö kvar efter ny år!

nu ska jag duscha och frächa till mig och sedan fixa julmaten! 
puuussss


Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0