Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

torsdag

jo, i tisdags så va klassen i göteborg på en teater " sista dansen" . vet inte m jag ska säga att den va bra eller inte.. va jävligt trött så blundade nästan hela teater ;)  . men ibland så va den lite rolig..

va hemma typ 12 .. medan jag gick från skolan så ringde jag Maja, tycker det är läskigt att gå i mörkret själv. inte för att jag är mörkrädd men ja..

imorgon ska klassen åka skridskor, måste leta upp mina på vider någonstans.. tänker inte åka med skolans.. dom är äckliga och smutsiga och skeva!

sedan ska jag luncha på stan, och sedan blir det uddevalla!

kommer lite onödiga videoinlägg!

nä det gör det då inte, kommer inte in på hotmail..



Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0