Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

3 dagar kvar.. sedan JULLOV

Hej!

Slutade tidigare idag än vad jag hade förväntat mig! Innan svenskan så dansade jag och Sara lite, ( vi älskar att dansa eftersom vi är dunktiga) och så kommer vi lixom lite utanför korridoren, och där sitter Linus och hans klass haha, sedan började de vissla och skrika CAROLINE GÖRANSSON en antal gånger. haha hur rolig får man vara?

shit vad det snöar, så himla mysigt ! Det är ju nu man vill sitta i soffan och ha den tända brasan och julgranen framför sig och sedan kolla ut genom fönstret och se snöflingorna falla! Istället blev jag blöt när jag cyklade från affären och kunde knappast se något för snöns skull.

Tog lite kort på julgranen






Jo som sagt så skulle jag varit med Maja idag, men så kom hon på att hennes farmor fyllde år idag! Men det fixade vi lätt som en plätt och bestämde att vi skulle vara på fredag istället. Och sen på LÖRDAG så åker vi! så jävla taggad är jag!


Imorgon har jag bara en lektion och torsdag är jag ledig! härligt!

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥



Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0