Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

dagens shopping..

Nu är jag hemma igen efter dagens runda på stan.  Fick köpt mig 2 par söta trosor och en passande Bh till ett utav trosorna. När jag Stod där i kassan och hade betalat så såg jag att hon inte tryckte in halva priset på min BH. Så jag gick till avdelningen för att kolla om det var full pris på den och det var det inte så jag gick tillbaka till kasssan där en annan expidit stod, och visa att jag fick betala för mycket. Hon bad om ursäkt och gav mig ett presentkort på halva bh:ns pris.
När jag kom hem visa jag mamma och efter mycket funderingar så kom vi på att jag visst fick betala halva Bh:ns pris och att jag fått tillbaka pengar som jag inte ens skulle haft. hoppsan sa. Både jag och expiditen va lite snurriga i skallen.



Gick till Kicks för att köpa nagellack, men hittade istället denna söta nessesär , med rosa paljetter på.





vandrade vidare och köpte en ring till nyår! Skulle laddat upp en bild, men det är tydligen tekniskt fel? knepigt!

Så där. Nu fungerade det!  Vet att mina nagalar ser hemska ut, ska måla och fila dom senare idag! 

Köpte äver bra men dyrt shampoo till mitt hår! Men det behövdes, mitt hår är ganske slitet och jag använder min mammas  braiga shampoo hela tiden. Så jag va nästan bara tvungen att köpa eget.

När jag var påväg så höll jag på att ramla ungefär 100000 gånger! Usch va halkigt det är! Nästan så att jag fundrar på att sätta dubb på skorna. Nej då, det ska jag inte.  Men *peppar peppar ta i trä*





Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0