Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

Då var jag hemma igen!

Har vart en kul men stressig dag! Började med att pappa kom och hämtade mig och så åkte vi och hämtade farfar. Vi åkte till Torp i Uddevalla och lämnade in min mobil och kom snabbt på där efter att min" andrahandsmobil" inte hade något batteri, blev gött förbannad!!

sedan gav vi oss iväg till Göteborg där vi först åt på Ikea och sedan drog vi oss mot Media Markt. Pappa skulle ha en tv som han tittat på, men då kom farfar på att han med ville ha en tv så pappa blev med sugen på tven som farfar kollat på, så det blev 2 st 52 tums tvapparater. Vi bestämde oss för att kolla lite i affären och hittade en dator som jag fick. En liten bloggdator som jag kallar det. När vi skulle betala ville dom inte lämna tv:sarna hos oss så vi fick hyra släp i göteborg..
Så nu är pappa och farfar och lämnar tillbaka släpet i Göteborg och jag är hemma! härligt! nu ska jag äta!
puss

Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0