Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

blir nog detta som blir det sista

sitter nu hos maja och gör det sista på våran julklapp som ska vara till julklappsleken.. Hade chansen att skriva lite nu mendans den skriver ut... oj mer kan jag ju inte säga kom jag på! :O

vi har ätit typ pyttipanna , det va oxfile , kassler och potatis. mumma!

Nu ska jag och maja gå och lägga oss, ska bli skönt att sova!!

gjorde en party skiva hemma med massa låtar, men ska göra en till nu med andra låtar. är sååååå PEPPAD!!


här får ni en söt bild på mig och maja för.. ett antal år sedan!

 


Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0