Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

är ni vakna?

Det är iaf jag! Jag har vart och tränat och solat, blev en 20 minutare! Skönt att få lite färg nu i vinter även om det kanske inte syns så väl på mig.

Igår va jag på Torp och köpte ett par tighta träningsbyxor, såna men typ kan springa med ute och sånt, kostade bara 300 kr och ja gville verkligen ha sådana så det passade ypperligt att köpa dom, fanns bara ett par i min storlek med!

sedan så åkte vi till stugan och hämtade MASSOR av julsaker till farfar, så menar jag verkligen massor! hela kofforten fyldes. sedan köpte vi julskinka och gjejer så att vi kan göra knäck någon dag!

nu ska jag äta , hörs senare puss!

Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0