Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

åh va sur jag kan bli ibland!

Åh va sur man blir när allt man skrivit bara.. tas bort!
 
men som tur är så kommer jag iaf ihåg live vad jag skrev!


 Igår så fick jag väldigt många kommentarer om vad ni tyckte om klänningarna jag la upp som jag tänkte ha på nyår.  Och den silvriga va den som många gillade bäst! Blir att gå in och beställa den i kväll!!




Just nu så är det 2 grabbar som ska sätta in en braskamin här i huset. och en av dom är en riktig pudding! Som tur är så kommer dom tillbaka ikväll och imorgon! då ska det kikas in ännu mer !

Hade ju bara en lektion idag, historia.. Sedan åkte jag hem till farfar . Kan ju bara påpeka om att mina ben förfrös! 

 Sådär.. det va nog allt för denna timman, ska iväg till affären och köpa kött nu .. mumma!





Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0