Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

22 december!

Sitter nu med en kopp te som smakar något underbart gott!

Har varit och ätit en pommes med kebabsås, är inte det hur gott som helst?

Nu kom farfar hem så har hjälpt honom att packa in alla matvaror! Det är nu som all julmat har inhandlas, det sista köper vi imorgon. Då ska vi även göra köttbullar, skinka, steka prinskorv, koka bruna äckliga bönor och koka knäck ska även fixa spjällen och potatis och allat annat mysigt!

Ska sova tidigt idag, sov kanska 3 timmar i natt! Nu ska jag även gjeja med min nya dator som jag fick idag! :D4

i helgen så fick jag en ny "favorit" låt .


Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0