Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

lördag

har inte hunnit skriva så mycket, lite pga att min farmor ligger på sahlgrenska och är väldigt sjuk och har varit nedsövd i en vecka, och så ..sen så har jag gjort mycket annat som har gjort att jag inte hunnit med bloggen så mycket.
i tisdags så va iaf jag farfar och pappa i göteborg och hälsade på farmor, själklart varken hörde såg och prata hon inte med oss eftersom hon va nedsövd.. men farfar ville se henne ändå, jag va inne i hennes sal ungefär i 5 min sen så böjade jag må riktigt illa och det känned som jag skulle spy, och började jag kallsvettas sedan så blev allt nästan svart så  tanten där inne fick följa mig till väntrummet eftersom hon inte ville att jag skulle gå själv ifall jag skulle ramla. det va helt sjukt, jag har fått samma som min pappa, fast han svimmar ist. sen åkte vi hem igen och sånt..
igår fredag va det en jävligt seg dag i skolan , sen så va jag med maja och josefine.
idag så ska jag träffa josefine, maja, kp, oscar och victor, vi sk kolla lite på fotboll och så ;D får se vad som händer sen!

puss ♥


Mina läsares kommentarer
Postat av: Nathalie

söta carolie<3

2009-08-31 @ 16:22:45

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0