Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

caroline på liseberg

dagen med julia tillbringades på överby, vårt lilla köpcenter i trollhättan. fast så litet är det inte men ändå!
köpte hårspray, vilket behövdes eftersom jag tar min mammas hela tiden och mitt hårspray som jag köpte som kostade närmare 200 kr är det sämsta jag köpt. sen på kvällen tog jag bussen till Göteborg och träffasde marcus.. marcus är mitt ex. vi gick till liseberg och skulle kolla på "lotta på liseberg" , men innan det så åt han lite och så gick vi runt och spela, elle aa han spelade, jag hade inte råd ;D  sen så kollade vi lite, va ganska kul, såg lite av brolle och det va ju det som va meningen ! men  usch va det regnade! nu ska jag hoppa in i duschen , har vart och tränat på morgonen, och vid 14.00 ska jag träffa vanessa<3

pusss

 även mojje va med,  han som sjunger, vart ligger landet där man böjjer bananerna, är det samma land där dom bor, indianerna?


dom låtsades även vara emd,

Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0