Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

uppe med tuppen

japp, idag så vakna jag tidigt , och redan vid halv 9 så va jag fit for figth, ätit frukort, gjort iording mig och allt. tog cykeln i det fina vädret och lämnde lite cv till butiker i stan, endast 2 som behövde hjälp, men ska söka lite mer ;)

när jag kom hem så började jag tvätta, eftesom mamma jobbar ! och nu ska jag gå ner snart igen ;)

och farmor lite på sjukhuset, hoppas hon kommer hem imorgon<3
nu blir det nog lite ben& jerrys jordgubb cheescake . den är så jävla god ! :D  den är värd sina 55 kr!

snart är det inte långt kvar tills jag ska göra gastroskopi heller! awesome! 1 september!
och imorgon börjar jag skolan, vill ha mer lov fan, sommarlovet har gått jävligt fot, läs rahlenfeldt.blogg.se's snaste inlägg, då förstår du vad jag menar!

puss♥

Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0