Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

oj oj oj

ja.. oj oj oj vad jag har vart dålig på att skriva! jo onsdags - fredag va jag, maja, fasten, eric, kp, victor, bella, oscar och josefine i josefines stuga ! så jävla kul asså!  verkligen allt va lycket, sola, festa,  spelen, musiken och FOLKET!  love ! kommer lägga in lite bilder här och mer bilder på facebook! ;D

i går söndag va jag och maja på rix fm festivalen, sjukt kul, men seriöst.. hela jävla göteborg är torrt! alla göteborgare är riktiga torrisar, fan slampna av lite! när va va där och kolla, vissa hade stått där sen 8 och ändå sjöng dom inte eller nått. det va seriöst bara jag och maja som sjöng och hoppa och klappa! fick ett sms av maja igår med,
 alla va typ emd fjortisar med;) hahaha. jag och maja va där för kim ;D och alkazar, så jävla fucking grymma va dom!  älska deras danser och aa, snygga va dom med ;)
kim

melody club

snygga alkazar

danny!


Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0