Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

nervös?

regn regn regn.. finns det inget annat väder i sverige? anyway idag har jag haft min första matte b och historia a kurs, vet inte vad jag tycker, ville bara hem! och nu sitter jag här framför datan och har blivit besatt av farmville på facebook! åhh.
imorgon är jag ledig från skolan, ska upp/ner? till uddevalla sjukhus och göra en gastroskopi operation, som min mamma säger.. dom tror att jag är glutenintolerant, så nu ska dom kolla mig genom att skoppa ner en slang i halsen och la lite prover från typ lite saker i magen. mys!
mina emla plåster som ska på imorgon vid 6! härligt att gå upp så tidigt! puss ♥


Mina läsares kommentarer
Postat av: nathalie

nu tyckte jag att du skulle uppdatera din blogg lite grann, så att jag har något att göra när jag är sjuk...



puss på dig<3

2009-09-03 @ 10:42:53

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0