Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

måndag!

åh min helg hara vart super bäst och mysig!
i fredags efter skolan så åkte jag maja, josefine, fasten, eric, victor, erika, kp, oscar, michael och linus ut till fastens stuga uti  smögen! hur mycigt som helst och vi hade enormt kul ! festa som fan !  grilla kött och så gjorde vi med,  på lördag så kom fastens föräldrar och bjöd på tacos! sen åkte vi hem runt 3 typ.
efter vi ätit, oscar, linus, fasten, i soffan eric, victor och kp i grönt!

bada både med bikini/kallingar och naket! great!
fasten, victor och maja, lovely!

Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0