Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

killmagnet?

nu har jag vart med vanessa , mysigt. va på stan lite först, sen så satt vi vid bryggan lite , kom på att vi ville fika så jag och min lilla vegan satte oss på strandgatan , tog som vanligt bulle med vaniljssås och vatten, och hon en kaffe, hon säger att kaffe är en social drick, ganska sant!
det satt 3  killar i typ 20 års åldern som satt och kolla hela tiden på oss, deal with it lixom. ganska van ändå, elle vad säger du vanessa? hahaha. sen så åkte vi till överby, fick köpt mig 3 tar fin fina trosor ! sen så står det typ 4 andra killar och kollar son fan. när vi gick ner så gick dom ner och när vi gick upp så gick dom upp, och dom kolla hela tiden. såg en av dom oss så sa han till sina kompisar så kollade alla på oss igen. 
 sen har jag ett presentkort på elgiganten på 1005 kr, och jag vet inte om jag ska köpa dvd eller iPod ;O visst får jag lägga till pengar om jag köper iPod med ändå..
nu har jag ätit pannkakor, mycket bra för min mage som är glutenintolerant ;D
puss ♥

Mina läsares kommentarer
Postat av: vanessa förfan :*

du är killmagneteN,måste bero på dina blodiga leopardtights,visst?puss på dagen det var avsåmä <3

2009-08-04 @ 21:36:06
URL: http://vanessa.garben.se

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0