Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

kent- utan dina andetag!

åh världens finaste låt.♥

Jag vet att du sover
 Känner värmen från din hud
 Bara lukten gör mig svag
 Men jag vågar inte väcka dig nu

 Jag skulle ge dig
Allting du pekar på
Men bara när du inte hör
 Vågar jag säga så

 Jag kan inte ens gå
 Utan din luft i mina lungor
Jag kan inte ens stå
När du inte ser på
 Och genomskinlig grå blir jag
Utan dina andetag

 Min klocka har stannat
Under dina ögonlock
 Fladdrar drömmarna förbi
 Inuti är du fjäderlätt och vit

 Och utan ett ljud
 Mitt hjärta i din hand
 Har jag tappat bort mitt språk
Det fastnar i ditt hår

Jag kan inte ens gå
Utan din luft i mina lungor
 Jag kan inte ens stå
 När du inte ser på
 Och färglös som en tår blir jag
 Utan dina andetag

Jag kan inte ens gå
 Utan din luft i mina lungor
 Jag kan inte ens stå
 Om du inte ser på
Och genomskinlig grå
 Vad vore jag
 Utan dina andetag

                                               

Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0