Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

JAG DISSAR





♦  jag ska lätt dissa pojkvänner/flickvänner som har kvar saker från sina ex, som typ är synligt. det är ju precis som att dom inte glömt sina ex och typ vill påminnas om dom, kanske ligger och myser, läser kollar på deras saker dom fått en gång i tidern? vafan.. saker från sina ex ska enligt mig ligga på vindern i en skolåda, så man kanske senare i livet kan kolla på det. nä jag skulle iaf inte vilja att min pojkvän hade massa saker från sina ex framme så att jag såg det..
visst kanske man inte vill slänga något typ fint eller typ ett kort som det står, jag älskar dig , på men vafan, man kommer ju få massa mer sånt av sina framtida pojk/flickvänner. SLÄNG DET!




Mina läsares kommentarer
Postat av: Emilia ♥

Snyggt gumman. håller verkligen med dig,

det gamla ska ligga gömt ller kastas, varför ha kvar det lixsom när man har en ny!! (:

2009-08-19 @ 15:56:23
URL: http://beautylicious.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0