Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

hundtricket

jag har verkligen märkt nu när jag passar grannens hund och är ute och går och möter en annan hund och hundägare, alla hundägare är verkligen jätte sociala, pratar hur mycket som hellst och frågar om vad det är för ras!! vad är det för viktigt med vad det är för ras? hade dom tänkt att hundrna skulle para sig eller vad? det är nästan som hundtricket, fast det är dom som vill åt mig asså ;)  fast nu ska jag cykla bort och lämna hunden till jocke som ska ha den tills min granne kommer hem. jag ska ju till hamburgesund med, bella, maja, josefine, oscar, bryngel, victor, kp, fasten och tapper! kommer hem på fredag och då ska jag nog till vänersborg med ;D tar med mig kamera! pusss♥

Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0