Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

god morgon!

sådär, så va jag uppe. gick upp ca kvart i 7 för att gå ut och springa, men vädret sög så jag ställde klockan på 8, och precis när jag va klar för att gå ut, jo då står det spö i backen ! härligt? nej.. så nu ska jag vänta till 10 så åker jag bort till sportlife istället! :D


 

 

Mina läsares kommentarer
Postat av: Emilia ♥

Sötnos du är gumman, inget brev ännu heller! hehe <3 (:

2009-08-04 @ 17:52:45
URL: http://beautylicious.blogg.se/
Postat av: vanessa förfan :*

ah,snygging där!<3 :*

2009-08-04 @ 22:08:50
Postat av: -

Varför har du photoshopat armen?

2009-08-26 @ 18:21:58

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0