Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

10.07

ja det är just så mycket klockan är nu när jag skriver.. har vart enormt dålig på att skriva i helgen, men har väl gjort allt för mycket för att ens hinna med.
i torsdag va jag med kajsa och kollade på bio, sommaren med göran, en riktig super film! lätt se värd asså!
 här har ni en kajsa som sminkar sig  på folkets hus.
sen så träffade jag maja och åkte hem till henne och sov, på fredag morgon gick vi ut och gick, sen hämtade vi Elvis, hennes brors hund, och så gick vi hem till mig, käka frukost och sen klippe jag mig. efteråt så solade vi på majsa altan , men aa det va mycket moln så vi kollade på film, hairspray, rolig film. gjorde lite mat, och råkade få med oss jordgubbar som jag glömde skanna in, så vi fick 50 kr gratis jordgubbar ;)
 åkte sedan till farmor oc farfar och målade deras hus och sov där . även på morgonen därpå, asså lördagen så målade jag och fyllde i det jag glömde måla. fick lite mer än 400 kr ;D
senare så åkte jag , maja och josefine och kolade på fotboll, senare på kvällen så åkte vi till josefinespojkvän där Kp va med och senare kom oscar. satt och prata en massa . sen åkte jag hem till majsan och sov ;D
och nu är det söndag och jag funderar på att dra med maja till överby och köpa lite nytt ;)

elvis är lite halvt drogad pga blixten!


pusss♥

Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0